.:: نهج البلاغه ::.

نهج البلاغه ،گوهر بی نظیر دریای معنویت است که تحصیل و بره مندی از این گوهر موجب سعادت دنیا و آخرت می شود. ( به پایگاه تخصصی نهج البلاغه .......)
.:: نهج البلاغه ::.

جاذبه و بلنداى کلام امام على علیه‏السلام چون قرآن، دل آدمى را روشنى بخشیده و اندیشه را جهت داده و روح را فرح مى‏ نماید .( به عقیده حاج میرزا على آقا شیرازى) نهج‏ البلاغه پرتوى پرفروغ از قرآن و ترجمان آن است و تراوش روحى ملکوتى است که به حق عبدالله بود و اثرى است مفید و سازنده براى بیدار نمودن خفتگان در بستر غفلت دارویى است‏براى شفاى آنان که به بیماریهاى دل وامراض روان مبتلایند و مرهمى است‏براى افرادى که از دردهاى فردى و اجتماعى در تب و تاب هستند و... .


به این سایت رأی بدهید

دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای کامپیوتر و موبایل جاوا

نرم افزار نهج البلاغه شامل خطبه ها و سخنان گران بهای حضرت علی (ع) می باشد که به صورت فارسی ترجمه شده است . این نسخه از برنامه نهج البلاغه قابل نصب بر روی کامپیوتر و گوشی های همراه با فرمت جاوا می باشد و امکانات زیادی را نیز داراست که از آن جمله می توان به امکان جستجو در متن کتاب ، نمایش اعراب با رنگی مشخص ، امکان دسترسی همزمان به متن فارسی و عربی و … اشاره کرد . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم فرصت دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای کامپیوتر و موبایل جاوا را از دست نداده و آن را از ادامه ی مطلب دریافت کنید .

برخی از ویژگی های نرم افزار نهج البلاغه برای کامپیوتر و موبایل :

-   شامل متن کامل خطبه ها، نامه ها، حکمت ها و کلمات غریب امام علی (ع) به همراه ترجمه فارسی
-   امکان جستجو در متن نهج البلاغه
-   عملکرد مستقل نرم افزار برای نمایش و تایپ زبان فارسی (پشتیبانی فارسی در تمام گوشی ها)
-   دسترسی همزمان به متن عربی و فارسی در زمان استفاده از هر کدام
-   نمایش اعراب با رنگ متفاوت
-   نرم افزار نهج البلاغه  قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل می باشد
-   امکان درج نشانی در فهرست
-   و …


دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای کامپیوتر و موبایل جاوا: فرمت exe

download ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Finalدانلود فایل - حجم 2.59 مگابایت



دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای کامپیوتر و موبایل جاوا: فرمت جاوا

 download ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Finalدانلود فایل - حجم 1.38 مگابایت

 

نظرات  (۱۰)

اجرتان با آقا ابوالفضل 
خیلی مردی
چرا برای من فونت هاش نشون نمیده؟؟؟؟
  • منتظرالمهدی
  • سلام من این نرم اقزارو نصب کردم ولی همه نوشته ها به صورت علامت سواله اگه میشه راهنمایی کنید چیکار کنم ممنون
    بسیار بسیار عالی بود . معجزه در کلام و ادبیات تمامی خطبه های ایشان به چشم می خورد من کمترین در هنگام خواندن این کلمات نورانی بغض کرده بودم . کاش نهج البلاغه جایی در زندگی ما بازکند و برکات آن را در زندگی خود ببینیم
    پاسخ:
    باسلام
    بله ، بلاغت کلام امام بسیار بی نظیر است اما فهم و درک متون آن برای ما اهمیت بیشتری دارد.
    سلام علیکم
    خیلی خوب بود حداقل برای منی که طلبه ام عالی بود.متشکر
    یا حق
    پاسخ:
    باسلام
    ممنونم
    سلام
    خیلی ممنون از فایلتون
    من اون رو روی سیستمم نصب کردم ولی گویا فونت مطالب رو ندارم و همه بصورت علامت سوال هستش!!! چیکار باید بکنم؟
    ممنون

    خیلی خوب بود ممنون


    پاسخ:
    باسلام
    خواهش می کنم.
    سلام خداقوت عالی
    پاسخ:
    باسلام
    ممنونم.
  • علیــــ ـرضا
  • سلام
    ممنون از وبتون
    قشنگ بود
    به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
    تبادل لینک ؟
    پاسخ:
    با سلام
    لینک شدید.
  • محمود حسینعلیزاده
  • سلام
    من حضرت علی (ع) رو خیلی دوست دارم دوست دارم در مورد ایشون کتابهای صوتی و مطالب آموزنده با فرمت Mp3  ارسال بشه با تشکر
    پاسخ:
    باسلام
    از ارئه پیشنهادات مفید در راستای بهبود وبلاگ و بالا بردن سطح معلومات خود و دیگران سپاسگزارم.
    اما در مورد پیشنهادتان، کتابخانه ی الکترونیکی وبلاگ ( فرمت pdf) در آینده ای نچندان دور ایجاد میشود و دارای موضوعاتی چون نهج البلاغه و امام علی (ع) خواهد بود .
    ولی کتاب های صوتی به وقت بیشتر نیاز داشته و زمان گیر خواهد بود ( البته ما هرچه در توانمان باشد انجام می دهیم )
    ارائه نهج البلاغه گویا وترجمه گویای آن در اولویت است و به نظر من شنیدن ترجمه نهج البلاغه لذت بیشتری داشته باشد.
                                                                                                                                                     یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی